Læs om os og vores vision

Hvordan startede det hele?

Flexgolfclub er startet af os, Christian og Anders. Vi har begge spillet golf on/off i omkring 10 år, og mens vi under vores studier havde billige ungdomsmedlemskaber har vi søgt mod mere fleksible medlemskaber efterhånden som vores karrierer og familier voksede og begrænsede tiden til golfsporten. Som flexmedlem har vi oplevet en stor frihed til at spille mange eller få runder, og til at spille mange forskellige baner. Til gengæld har vi også oplevet den manglende sociale interaktion med andre spillere i klubben ved den medfølgende klubløshed og hvor svært det kan være at komme igang efter en pause.

Vi besluttede os derfor tilbage i 2021 for at skabe Flexgolfclub som et golfunivers dedikeret til golfspillere med ønsket om fleksibilitet og frihed i deres golfspil.

Hvad er vores vision for golfsporten?

Med Flexgolfclub ønsker vi at skabe et community, hvor flexmedlemmer i Danmark kan mødes virtuelt eller fysisk, udveksle golfhistorier og tips, samt tilbyde spillerne rabatter på green-fee, golfprodukter og golf-relaterede services ved at drage fordel af fællesskabets størrelse. Vi arbejder derudover for at gøre det nemt at komme igang med eller genoptage golfen.

Til at starte med tilbyder vi lige nu billige og fleksible golfmedlemskaber til vores kunder, og så vil vi løbende udvikle konceptet til at være det bedste sted for danske flexgolfere.